Posiłki 29.11.2023 (środa)

Dieta ogólnaDieta cukrzycowaDieta lekkostrawna:
Śniadanie:

Płatki owsiane na mleku 300ml ( GLU, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Chleb mieszany 100g
(GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Pasztet 60g (GLU, JAJ,
RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Pomidor 50g , Herbata z cukrem
250ml , Smoothie jabłkowe 150g 150g ( GLU, OZI, SOJ, SEL, GOR, SEZ, S02 )
Śniadanie:

Chleb graham 100g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Pasztet
60g (GLU, JAJ, RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Pomidor 50g ,
Herbata b/cukru 250ml , Smoothie jabłkowe 150g 150g ( GLU, OZI, SOJ, SEL, GOR, SEZ,
S02),
Śniadanie:

Płatki owsiane na mleku 300ml ( GLU, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Chleb mieszany 100g
(GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Pasztet 60g (GLU, JAJ,
RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Pomidor 50g , Herbata b/cukru
250ml , Smoothie jabłkowe 150g 150g ( GLU, OZI, SOJ, SEL, GOR, SEZ, S02 ),
II śniadanie:
Jogurt naturalny 100-150 g 150g ( GLU, MLE, ORZ),
II śniadanie:
Jogurt naturalny 100-150 g 150g ( GLU, MLE, ORZ),
Obiad:

Zupa grochowa 300ml (GLU, JAJ, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Ziemniaki z wody 200g , Szynka wp w sosie chrzanowym 100g ( GLU, OZI, SOJ, MLE, ORZ,
SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Mizeria 80g (GLU, MLE, SEL, GOR, S02, ŁUB ), Fasolka
szparagowa parowana 80g ( GLU, JAJ, SOJ, SEL, GOR ), kompot owocowy 250ml ( OZI,
SOJ, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Obiad:

Zupa grochowa 300ml (GLU, JAJ, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Ziemniaki z wody 200g , Szynka wp w sosie chrzanowym 100g ( GLU, OZI, SOJ, MLE, ORZ,
SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Mizeria 80g (GLU, MLE, SEL, GOR, S02, ŁUB ), kompot
owocowy 250ml (OZI, SOJ, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Fasolka szparagowa
parowana 80g (GLU, JAJ, SOJ, SEL, GOR ),
Obiad:

Zupa warzywna łagodna 300ml ( GLU, JAJ, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02,
ŁUB), Ziemniaki z wody 200g , Szynka wp w delikatnym sosie 100g ( GLU, OZI, SOJ, ORZ,
SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ), Fasolka szparagowa parowana 120g ( GLU, JAJ, SOJ, SEL,
GOR), kompot owocowy 250ml ( OZI, SOJ, ORZ, SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Podwieczorek:

Chleb graham 35g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Pasta z zielonego groszku, dyni i
czosnku 60g
Podwieczorek:

Chleb mieszany 35g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Pasta z zielonego groszku, dyni i
czosnku 60g
Kolacja:

Chleb mieszany 100g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB),
Sałatka ryżowa z tuńczykiem 200g ( GLU, SKR, JAJ, RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR,
SEZ, S02, ŁUB, MCK ), Herbata z cukrem i cytryną 250ml ( S02, ŁUB)
Kolacja:

Chleb graham 100g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Sałatka
ryżowa z tuńczykiem 200g ( GLU, SKR, JAJ, RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR, SEZ,
S02, ŁUB, MCK), Herbata z cytryną 250ml ( S02, ŁUB)
Kolacja:

Chleb mieszany 100g (GLU, JAJ, SOJ, MLE, ORZ, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB),
Sałatka ryżowa z tuńczykiem 200g ( GLU, SKR, JAJ, RYB, OZI, SOJ, MLE, ORZ, SEL, GOR,
SEZ, S02, ŁUB, MCK ), Herbata z cytryną 250ml ( S02, ŁUB)
Posiłek nocny
Bułka 80g (GLU, SOJ, MLE, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Kabanos 60g (GLU, OZI,
SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Posiłek nocny
Bułka graham 60g , Masło 10g ( MLE, S02, ŁUB), Kabanos 60g (GLU, OZI, SEL, GOR, SEZ,
S02, ŁUB)
Posiłek nocny
Bułka 80g (GLU, SOJ, MLE, SEZ ), Masło 10g (MLE, S02, ŁUB), Kabanos 60g (GLU, OZI,
SEL, GOR, SEZ, S02, ŁUB ),
Wartość energetyczna:
Wartość energetyczna wg rozp. 1169/2011[kcal]: 2650.15 kcal; Białko ogółem: 109.32
g; Tłuszcz: 83.90 g; Węglowodany ogółem: 379.98 g; Kwasy tłuszczowe nasycone
ogółem: 33.87 g; Błonnik pokarmowy: 35.67 g; Sól: 5.45 g; suma cukrów prostych:
84.07 g;
Wartość energetyczna:
Wartość energetyczna wg rozp. 1169/2011[kcal]: 2219.07 kcal; Białko ogółem: 96.86 g;
Tłuszcz: 73.15 g; Węglowodany ogółem: 307.94 g; Kwasy tłuszczowe nasycone ogółem:
29.27 g; Błonnik pokarmowy: 32.65 g; Sól: 4.65 g; suma cukrów prostych: 65.16 g;
Wartość energetyczna:
Wartość energetyczna wg rozp. 1169/2011[kcal]: 2558.30 kcal; Białko ogółem: 105.85
g; Tłuszcz: 81.66 g; Węglowodany ogółem: 363.33 g; Kwasy tłuszczowe nasycone
ogółem: 32.88 g; Błonnik pokarmowy: 31.82 g; Sól: 5.64 g; suma cukrów prostych:
76.34 g;
Zdjęcia
Zdjęcia

Szczegóły o obiedzie dnia:

 

Składniki:
Zupa grochowa 300ml

(kości wp, ziemniaki, marchew, seler, pietruszka, groch łuskany, ziele angielskie, sól, pieprz, liść laurowy)

Zupa warzywna 300 ml

( porcja rosołowa drobiowa, ziemniaki, marchew, seler, pietruszka, ziele angielskie, sól, pieprz, liść laurowy),

Drugie danie:

ziemniaki 200g, szynka wp duszona, sos chrzanowy 30g ( chrzan, śmietana 18%, mąka pszenna), mizeria 80g (ogórki, śmietana, sól, pieprz, cukier), fasolka szparagowa parowana 80g/120g, kompot owocowy 250ml ( woda, agrest, porzeczka, cukier)

Wartość energetyczna posiłku: 780/730 kcal, 32g/28g białka, 22g/18g tłuszczu w tym 4g tł. nasyconych, 110g węglowodanów w tym 12g cukrów prostych.

Alergeny: zboża zawierające gluten, mleko i pochodne, jaja, orzechy, sezam i pochodne, gorczyca i pochodne, seler, dwutlenek siarki, łubin i pochodne,

Świeżość posiłku ★★★★★

Temperatura posiłku ★★★★★

Zapach posiłku ★★★★★

Wygląd posiłku ★★★★★

Konsystencja posiłku ★★★★★

ul. Chopina 29, 78-200 Białogard

E-mail Sekreteriatu Zarządu

E-mail Sekreteriatu Zarządu

sekretariat@szpitalbialogard.pl

Translate »
Skip to content